Lediga jobb Releasy Customer Management AB i Karlskoga

Se alla lediga jobb från Releasy Customer Management AB i Karlskoga. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Karlskoga som finns inom det yrket.

Nu söker vi en ny Teamleader till Releasy i Karlskoga

Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt! I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt kontor i Karlskoga. Snabbfakta ? Roll: Teamledare ? Arbetsort: Karlskoga ? Omfattning: 100 % ? Lön: Enligt kollektivavtal ? ... Visa mer
Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt!

I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt kontor i Karlskoga.

Snabbfakta

? Roll: Teamledare
? Arbetsort: Karlskoga
? Omfattning: 100 %
? Lön: Enligt kollektivavtal
? Startdatum: Enligt överenskommelse
? Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Rabatter mm.

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Kollektivavtal, Pensionssparande mm.

Utvecklande karriär: Ledarskap & personalansvar, stora utvecklingsmöjligheter, Hög påverkan inom företaget

Dina arbetsuppgifter

Som Teamledare på Releasy har du ett övergripande resultat- och personalansvar för ca 20 st medarbetare som hanterar ärenden mot vår kund Telia. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering samt stödja nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Som Teamledare är ditt ansvar är att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat enligt företagets målsättning. Du lever och lär efter vårt mål i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen".

Din profil

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundbemötande service eller liknande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Mycket god dator-/systemvana
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat i liknande miljö med personalansvar

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du är en fena på att leda andra människor och bygga goda relationer. Som Teamledare förväntas du vara självgående där du på eget bevåg tar initiativ och ser till att arbetet och utvecklingen i teamet går framåt. Det är av stor vikt att du är ödmjuk och brinner för att utveckla dina medarbetare i sitt arbete. Hos våra kunder är arbetet i ständig utveckling och du bör därför trivas på en föränderlig arbetsplats.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: Anders Johansson på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Nu söker vi en ny Teamleader till Releasy i Karlskoga

Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt! I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt kontor i Karlskoga. Snabbfakta ? Roll: Teamledare ? Arbetsort: Karlskoga ? Omfattning: 100 % ? Lön: Enligt kollektivavtal ? ... Visa mer
Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt!

I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt kontor i Karlskoga.

Snabbfakta

? Roll: Teamledare
? Arbetsort: Karlskoga
? Omfattning: 100 %
? Lön: Enligt kollektivavtal
? Startdatum: Enligt överenskommelse
? Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Rabatter mm.

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Kollektivavtal, Pensionssparande mm.

Utvecklande karriär: Ledarskap & personalansvar, stora utvecklingsmöjligheter, Hög påverkan inom företaget

Dina arbetsuppgifter

Som Teamledare på Releasy har du ett övergripande resultat- och personalansvar för ca 20 st medarbetare som hanterar ärenden mot vår kund Telia. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering samt stödja nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Som Teamledare är ditt ansvar är att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat enligt företagets målsättning. Du lever och lär efter vårt mål i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen".

Din profil

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundbemötande service eller liknande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Mycket god dator-/systemvana
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat i liknande miljö med personalansvar

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du är en fena på att leda andra människor och bygga goda relationer. Som Teamledare förväntas du vara självgående där du på eget bevåg tar initiativ och ser till att arbetet och utvecklingen i teamet går framåt. Det är av stor vikt att du är ödmjuk och brinner för att utveckla dina medarbetare i sitt arbete. Hos våra kunder är arbetet i ständig utveckling och du bör därför trivas på en föränderlig arbetsplats.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: Anders Johansson på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barce Visa mindre

Kundservicemedarbetare sökes till uppdrag mot Telia

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om d... Visa mer
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

Snabbfakta

? Roll: Kundservicemedarbetare
? Arbetsort: Karlskoga
? Omfattning: 100%
? Lön: Enligt kollektivavtal
? Startdatum: 24 Nov. Anställningen startar med en utbildning på 35 dagar mån-fre mellan kl 8:00-16:45.
? Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
? Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.

Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service och administrering av våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Initialt erbjuds du en utbildning som innefattar både teori och praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Din profil

• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Stort intresse för teknik
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning.

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundservicemedarbetare sökes till Releasy

Vill du arbeta för ett av Sveriges ledande elnätsföretag i en roll där du får möjlighet att utvecklas? Tycker du att samhällsutveckling och klimatfrågor är spännande områden? Brinner du dessutom för kundservice och är en naturlig problemlösare? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. Du behöver ingen tidigare erfarenhe... Visa mer
Vill du arbeta för ett av Sveriges ledande elnätsföretag i en roll där du får möjlighet att utvecklas? Tycker du att samhällsutveckling och klimatfrågor är spännande områden? Brinner du dessutom för kundservice och är en naturlig problemlösare? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

Snabbfakta

? Roll: Kundservicemedarbetare
? Arbetsort: Karlskoga
? Omfattning: 75-100%
? Lön: Enligt kollektivavtal
? Startdatum: 2022-10-07. Anställningen inleds med 3 veckors utbildning
? Arbetstider: Måndag-fredag: 08:00-17:00. Arbete på kvällar och helger kan förekomma vid behov
? Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Ellevios kunder med att lösa deras problem. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon och mejl, vi är i en spännande utvecklingsfas där vi längre fram även kommer hantera kunder via andra kanaler.

På Ellevios kundservice erbjuds du en unik chans att arbeta för ett väletablerat företag i en varierande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Ellevios Rådgivare hjälper kunderna med allt från enklare ärenden till mer avancerad rådgivning.

Din profil

• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
• Har du studerat ellära eller på annat sätt har erfarenhet av tekniska installationer är det en fördel, men inget krav

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundservicemedarbetare sökes till Releasy

Vill du arbeta för ett av Sveriges ledande elnätsföretag i en roll där du får möjlighet att utvecklas? Tycker du att samhällsutveckling och klimatfrågor är spännande områden? Brinner du dessutom för kundservice och är en naturlig problemlösare? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. Du behöver ingen tidigare erfarenhe... Visa mer
Vill du arbeta för ett av Sveriges ledande elnätsföretag i en roll där du får möjlighet att utvecklas? Tycker du att samhällsutveckling och klimatfrågor är spännande områden? Brinner du dessutom för kundservice och är en naturlig problemlösare? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

Snabbfakta

? Roll: Kundservicemedarbetare
? Arbetsort: Karlskoga
? Omfattning: 75-100%
? Lön: Enligt kollektivavtal
? Startdatum: 2022-10-07. Anställningen inleds med 3 veckors utbildning
? Arbetstider: Måndag-fredag: 08:00-17:00. Arbete på kvällar och helger kan förekomma vid behov
? Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Ellevios kunder med att lösa deras problem. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon och mejl, vi är i en spännande utvecklingsfas där vi längre fram även kommer hantera kunder via andra kanaler.

På Ellevios kundservice erbjuds du en unik chans att arbeta för ett väletablerat företag i en varierande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Ellevios Rådgivare hjälper kunderna med allt från enklare ärenden till mer avancerad rådgivning.

Din profil

• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
• Har du studerat ellära eller på annat sätt har erfarenhet av tekniska installationer är det en fördel, men inget krav

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Häng med på Releasys tillväxtresa och bli vår nästa Teamleader i Karlskoga!

Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt! I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges led... Visa mer
Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt!

I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.

Snabbfakta

Roll:
Teamledare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Månadslön

Startdatum:
Enligt överenskommelse

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Teamledare på Releasy har du ett övergripande resultat- och personalansvar för ca 15 st medarbetare som hanterar ärenden mot våra uppdragsgivare. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering samt stödja nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Som Teamledare är ditt ansvar är att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat enligt företagets målsättning. Du lever och lär efter vårt mål i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen".

Generella krav

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundbemötande service eller liknande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Mycket god dator-/systemvana

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat i liknande miljö med personalansvar.

Din personliga profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du är en fena på att leda andra människor och bygga goda relationer. Som Teamledare förväntas du vara självgående där du på eget bevåg tar initiativ och ser till att arbetet och utvecklingen i teamet går framåt. Det är av stor vikt att du är ödmjuk och brinner för att utveckla dina medarbetare i sitt arbete. Hos våra kunder är arbetet i ständig utveckling och du bör därför trivas på en föränderlig arbetsplats.

Hos oss erbjuds du

• Stora utvecklingsmöjligheter
• En meriterande karriär i form av ledarskap och personalansvar
• En trivsam arbetsplats med hög teamkänsla och diverse personalaktiviteter
• Bra personalförmåner i form av friskvårdsbidrag, rabatter mm.
• En trygg anställning med kollektivavtal, pensionssparande mm.
• Hög påverkan inom företaget

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Anders Johansson [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Releasy söker Kundtjänstmedarbetare till Telia

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tid... Visa mer
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Vi uppmuntrar personer i alla åldrar över 18 år att söka.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100%

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2022-03-03

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.

Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål. När det kommer till supportärenden är det en stor fördel att du kan förutse problem och skapa alternativa planer för att jobba så systematiskt och effektivt som möjligt i samtalet med kunden.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Platschef Anders Johansson; [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges le... Visa mer
Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2022-03-03

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Platschef:

Anders Johansson, [email protected] 070-462 51 44

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till växande bolag

Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges le... Visa mer
Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2022-03-03

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Platschef:

Anders Johansson, [email protected] 070-462 51 44

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy

Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges le... Visa mer
Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundtjänstmedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2021-12-28

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Platschef:

Anders Johansson, [email protected] 070-462 51 44

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundservicemedarbetare sökes till Releasy

Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundservicemedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges l... Visa mer
Brinner du för att hjälpa andra människor och är duktig på att leverera god service? Vill du dessutom tillhöra en arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och utveckling? Häng då med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera drivna Kundservicemedarbetare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2021-12-28

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Platschef:

Anders Johansson, [email protected] 070-462 51 44

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy i Karlskoga

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera servicestjärnor till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Kom igång & Anmäla fel". Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporte... Visa mer
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera servicestjärnor till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Kom igång & Anmäla fel".

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2021-12-06

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fibernätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta rekryterande chef:

Anders Johansson, [email protected] 070-462 51 44

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Häng med på Releasys tillväxtresa och bli vår första Teamleader i Karlskoga

Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt! I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges led... Visa mer
Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om teamkänsla och arbetsglädje? Då har du hittat rätt!

I samband med Releasys expansion söker vi nu en driven Teamledare till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga. Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.

Snabbfakta

Roll:
Teamledare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Månadslön

Startdatum:
Enligt överenskommelse

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Teamledare på Releasy har du ett övergripande resultat- och personalansvar för ca 15 st medarbetare som hanterar ärenden mot vår kund Telia. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering samt stödja nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Som Teamledare är ditt ansvar är att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat enligt företagets målsättning. Du lever och lär efter vårt mål i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen".

Generella krav

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundbemötande service eller liknande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Mycket god dator-/systemvana

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat i liknande miljö med personalansvar.

Din personliga profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du är en fena på att leda andra människor och bygga goda relationer. Som Teamledare förväntas du vara självgående där du på eget bevåg tar initiativ och ser till att arbetet och utvecklingen i teamet går framåt. Det är av stor vikt att du är ödmjuk och brinner för att utveckla dina medarbetare i sitt arbete. Hos våra kunder är arbetet i ständig utveckling och du bör därför trivas på en föränderlig arbetsplats.

Hos oss erbjuds du

• Stora utvecklingsmöjligheter
• En meriterande karriär i form av ledarskap och personalansvar
• En trivsam arbetsplats med hög teamkänsla och diverse personalaktiviteter
• Bra personalförmåner i form av friskvårdsbidrag, rabatter mm.
• En trygg anställning med kollektivavtal, pensionssparande mm.
• Hög påverkan inom företaget

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Rickard Collander: [email protected] 0722136422

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre

Servicestjärnor sökes till Releasy i Karlskoga!

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera servicestjärnor till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Kom igång & Anmäla fel". Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporte... Visa mer
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera servicestjärnor till vårt nyöppnade kontor i Karlskoga där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Kom igång & Anmäla fel".

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Karlskoga

Omfattning:
100 %

Lön:
Enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2021-11-08

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fibernätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Generella krav

• Har fyllt 18 år


• Har en godkänd gymnasieutbildning


• Kan tala svenska och engelska flytande


• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik.

Din personliga profil

Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål.

Hos oss erbjuds du



Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryterare:

Johanna Davidsson Drakou, [email protected]
Christina Boge, [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. Visa mindre